نارتھ ناظم آباد میں نجی سکول پر پٹاخے پھینکنے والے بچوں نے شرارت کی تھی جنہیں بیان لینے کے بعد رہا کر دیا گیا:ڈی آئی جی ویسٹ

پیر, 15 فروری 2016 20:12

کراچی (مانیٹرنگ ڈیسک)ڈی آئی جی ویسٹ فیروز شاہ نے کہاہے کہ نارتھ ناظم آباد میں نجی سکول پر پٹاخے پھینکنے والے بچوں نے شرارت کی تھی جنہیں بیان لینے کے بعد رہا کر دیا گیاہے ۔
تفصیلات کے مطابق فیروز شاہ کا کہناتھا کہ طلبہ نے شرارت کی تھی جس کے باعث انہیں تنبیہ کے بعد چھوڑ دیا گیاہے ،بچوں کا مستقبل تباہ نہیں کرنا چاہتے ہیں ،اتنی سزا ہی کافی ہے ۔
واضح رہے کہ پولیس نے نارتھ ناظم آبادمیں سکول پر دستی بم پھینکنے والے پانچ طالب علموں کو حراست میں لیاتھا ۔اپنے بیان میں بچوں کا کہناتھا کہ سکول میں کسی سے کوئی دشمنی نہیں ہے ،میں نے مذاق میں بم پھینکا تھا ۔بچے کے والدین کا کہناتھا کہ وہ اپنے بیٹے کی حرکت پر انتہائی شرمند ہ ہیں جبکہ بم ہاتھ میں پھٹنے کی وجہ سے طالب علم کی تین انگلیاں بھی زخمی ہو ئی ہیں ۔سکول انتظامیہ نے پانچوں طالب علموں کو ایسی حرکت کرنے پر سکول سے فارغ کر دیاہے ۔

Read 284 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto