شہباز تاثیر کی بازیابی کے بعد تاثیر فیملی کے گھر کی سیکیورٹی مزید سخت کر دی گئی

منگل, 08 مارچ 2016 19:57

لاہور : سابق گورنر پنجاب سلمان تاثیر کے بیٹے شہباز تاثیر کی بازیابی کے بعد لاہور میں ان کے گھر کی سیکیورٹی میں مزید اضافہ کر دیا گیاہے ۔
تفصیلات کے مطابق سلمان تاثیر کے گھر کی طرف آنے والے راستوں پر کسی بھی نا خوشگوار واقعے سے نمٹنے کیلئے سیکیورٹی فورسز کے اہلکار تعینات کر دیئے گئے ہیں جبکہ ایلیٹ فورس کی لیڈیز اہلکار بھی تاثیر فیملی کے گھر کے باہر تعینات کر دی گئیں ہیں جس کے باعث علاقے میں سے گزرنے والوں کو کافی مشکلات کا سامنا ہے۔
شہباز تاثیر کی بازیابی کے بعد سلمان تاثیر کے گھر میں تاثیر فیملی کی رہائش گاہ پر مبارکباد باد دینے والوں کا تانتا،عزیز واقارب کی بڑی تعداد مٹھائی اور گلدستے لے کر پہنچ گئی ہے اور اسی حوالے سے سیکیورٹی بھی مزیدسخت کر دی گئی ہے ۔شہباز تاثیر کو کچھ ہی دیر میں کوئٹہ سے لاہور کیلئے روانہ کیا جائے گا ۔

Read 526 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto