گورنر سندھ نے کراچی میں امن فٹ بال ٹورنامنٹ کا افتتاح کر دیا

بدھ, 09 مارچ 2016 19:21

کراچی : گورنر سندھ ڈاکٹر عشرت العباد نے کہا ہے کہ کراچی ایک بار پھر امن کا گہورا بن چکا ہے ،شہر میں کھیلوں کے فروغ کے لیے کوششیں کر رہے ہیں ۔
تفصیلات کے مطابق گورنر سندھ ڈاکٹر عشرت العباد نے امن فٹ بال ٹورنامنٹ کا اففتاح کر دیا ہے ۔اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ کراچی کے امن کی بحالی میں رینجرز اور دیگر قانون نافذ کرنے والے اداروں کا کردار مثالی ہے ۔کراچی میں امن فٹ بال ٹورنامنٹ کا انعقاد کرانا رینجرز کی ایک بڑی کامیابی ہے اس سے شہر میں کھیلوں کے فروع میں مدد ملے گی ۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ نوجوان نسل کو صحت مند سرگرمیوں کو پروان چڑھانا ہوگاکیونکہ صحت مند جسم ہی صحت مند سوچ کی ضمانت ہے ۔

Read 413 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto