بھارت میں کسانوں کو سبسڈی دی جاتی ہے ،پاکستان میں خون چوسا جاتا ہے :عمران خان

جمعرات, 10 مارچ 2016 19:47

گوجرانوالہ :پاکستان تحریک انصا ف کے سربراہ عمران خان نے کہا ہے نواز حکومت میں کسانوں کا برا حال ہوتا ہے ،بھارت اور امریکہ میں کسانوں کو سبسڈی دی جاتی ہے جبکہ پاکستان میں کسانوں کا خون چوسا جاتا ہے جس سے کسان مزید بد حال ہو رہا ہے ۔
گوجرانوالہ میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے عران خان نے کہا کہ ٹیکس لگا کر بجلی کی قیمت بڑھا دی گئی جس سے کسانوں کا برا حال ہو گیا ۔انہوں نے کہا کہ چیئر مین نیب پتہ لگائیں کہ کس کی جیب میں کتنا پیسہ جا رہا ہے ،پوری قوم نیب کی طرف دیکھ رہی ہے اور سب دیکھنا چاہتے ہیں پنجاب میں احتساب کا عمل کب شروع ہو گا ۔انہوں نے کہا کہ یہ بادشاہت نہیں جمہوریت ہے اس لیے پیسے سے متعلق سوال اٹھانا ہمارا حق ہے ۔

Read 351 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto