نواز لیگ کا وہ سینیٹر جو صحافیوں کو خواتین کی ایسی تصاویر بھیجنے لگا کہ دیکھ کر کسی کے بھی کان لال ہوجائیں گے

ہفتہ, 12 مارچ 2016 18:32

اسلام آباد : نواز لیگ کے سینیٹر نے واٹس ایپ پر ایک جرنلٹس گروپ میں مبینہ طور پر خاتون کی برہنہ تصویر بھیج دی ۔تفصیلات کے مطابق ایک صارف ضمیر احمد ملک نے مائیکرو بلاگنگ ویب سائیٹ ٹویٹر پر اپنے ایک پیغام میں کہا کہ مسلم لیگ ن کے سینیٹر سلیم ضیاءنے غلطی سے واٹس ایپ پر جرنلٹس کے ’بریکنگ نیوز‘نامی گروپ میں مبینہ طور پر برہنہ خاتون کی تصویر شیئر کر دی جس پر تمام صحافی حیران و پریشان ہو گئے ۔سینیٹر کی اس حرکت کے بعد صحافیوں کےگروپ  میں نئی بحث چھڑ گئی ، کچھ کا کہان تھا کہ یہ حرکت جان بوجھ کر کی گئی ہے جب کہ کچھ اسے ’معوصامانہ‘ غلطی قرار دے رہے تھے۔ اس سلسلہ میں سینیٹر سلیم ضیاءکی جانب سے اس حرکت کی تصدیق یا تردید نہیں کی گئی ہے ۔

ماضٰی میں بھی کچھ بڑے لوگوں کے اکاؤنٹس سے نازیبا مواد شیئر کیا گیا تھا لیکن بعد میں ان کی جانب سے یہ کہہ کر معاملے کو رفع دفع کردیا گیا کہ ان کا اکاؤنٹ ہیک کرلیا گیا تھا۔

Read 827 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto