پارٹیوں کی توڑ پھوڑ میں اسٹیبلشمنٹ کا ہاتھ نہیں،کھیل میں سیاست لانے والوں پر پابندی ہونی چاہیے: عابد شیر علی

جمعرات, 24 مارچ 2016 15:34

فیصل آباد: وزیر مملکت برائے پانی و بجلی عابد شیر علی نے ایم کیو ایم کے حوالے سے کہا ہے کہ پارٹیوں کی توڑپھوڑمیں اسٹیبلشمنٹ کاہاتھ نہیں بلکہ پارٹیوں کے اندرونی اختلافات کی وجہ سے توڑ پھوڑ ہوتی ہے تاہم پارٹیوں میں تبدیلیاں آتی رہتی ہیں لیکن وہ اپنی جگہ کھڑی رہتی ہیں، قومی کرکٹ ٹیم کی کارکردگی پر افسوس ہی کیا جاسکتاہے ، توبہ توبہ ، چھ اوور میں ایک ہی چھکا نہیں ۔

فیصل آباد میں میڈ یا سے گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ مسلم لیگ (ن) جمہوریت پر یقین رکھتی ہے اور پی ٹی آئی والوں کو چاہئیے تھاکہ خیبرپختونخواکورول ماڈل بناتے۔ کرکٹ ٹیم کی کارکردگی کے حوالے سے پوچھے جانے والے سوال پر عابد شیر علی کا کہنا تھا کہ کھیل میں سیاست لانے والوں  پر تاحیات پابندی ہونی چاہئے ، کرکٹ ٹیم میں اتحاد نہیں تھا ،کھلاڑی دوسروں کونیچادکھانے اوروراپنی ذات کےلئے کھیلے جس کی وجہ سے پاکستان کرکٹ ٹیم نے ورلڈکپ میں ناقص کارگردگی کامظاہرہ کیا۔شاہد آفریدی اورکئی دوسرے کھلاڑی چلے ہوئے کارتوس ہیں۔انہوں نے نیوزی لینڈ کے خلاف  میچ میں پاکستان کی سست بیٹنگ پر مایوسی کا اظہار بھی کیا ۔

Read 117 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto