ہنگو۔ اورکزئی ایجنسی کا علاقہ ڈولی دھماکے سے گونچ اٹھا

ہفتہ, 02 اپریل 2016 11:52

ہنگو(مانیٹرنگ ڈیسک) لوئر اورکزئی ایجنسی کے علاقے ڈولی میں کوئلے کی کان میں دھماکے سے ابتدائی اطلاعا ت کے مطابق 5مزدور جاں بحق ہو گئے ۔

پولیٹیکل انتظامیہ کے مطابق ڈولی میں مزدورکوئلے کی کان میں کام کر رہے تھے کہ کان میں گیس بھرنے سے دھماکہ ہو گیا جس سے کان بیٹھ گئی ۔ حادثے کے نتیجے میں 5مزدور ہلاک ہو گئے جبکہ 11لاپتہ ہیں جن کی تلاش کیلئے امدادی کارروائیاں جاری ہیں۔

 

پولیٹیکل ذرائع کا کہنا ہے کہ دھماکے سے متعدد مزدور زخمی بھی ہوئے ہیں جن میں سے بعض کی حالت انتہائی نازک ہے تاہم زخمیوں کو کوہاٹ ہسپتال منتقل کر دیا گیا ہے۔ذرائع نے مزید بتایا کہ کان میں بلا اجازت کا م کیا جا رہا تھا جس پر انتظامیہ نے کان کے مالک کو گرفتار کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

 

Read 172 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto