پانامہ پیپرز کے معاملے پر” زبردست آپشن “لے کر آیا ہوں : عمران خان

جمعرات, 07 اپریل 2016 17:26

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان قومی اسمبلی پہنچ گئے ہیں اور انہو ںنے کہا ہے کہ وہ پانامہ پیپرز معاملے پر زبردست آپشن لے کر آئے ہیں ۔
قومی اسمبلی آمد پر میڈیا سے مختصر گفتگو کرتے ہوئے عمران خان کا کہناتھا کہ وہ ایوان میں پانامہ پیپرز پر تفصیلی بات چیت کریں گے اور اس حوالے سے وہ زبردست آپشن لے کر آئے ہیں ۔انہوں نے کہا کہ یہ آپشن وہ ہے جو پاکستان کی عوام کی ڈیمانڈ ہے ۔
واضح رہے کہ عمران خان نے اس سے قبل اعلان کیاتھا کہ وہ اسمبلی کے اجلاس میں پاناما پیپرز معاملے پر تفصیلی موقف پیش کریں گے ۔عمران خان کی جانب سے حکومت کی بنائی جانے والی انکوائری کمیشن کو مسترد کرنے کا اعلان بھی متوقع ہے ۔

Read 146 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto