وزیر اعظم کی علالت کے دوران مذاق اڑانے والوں کو شرم آنی چاہئے : سینیٹرمشاہد اللہ خان

منگل, 19 اپریل 2016 22:22

اسلام آباد :سینیٹر مشاہد اللہ خان نے کہا ہے کہ وزیراعظم اپنے علاج کی غرض سے ملک سے باہر گئے جو وطن واپس پہنچ گئے ہیں، ان کی علالت کے دوران مذاق اڑانے والوں کو شرم آنی چاہئے۔

نجی ٹی وی سے گفتگو کرتے ہوئے سینیٹر مشاہداللہ خان کا کہنا تھا کہ پانامہ لیکس کے حوالے سے جو کمیشن بنایا جا رہا ہے اس میں ان لوگوں کو بھی کمیشن کے سامنے لایا جائے گا جنہوں نے کرپشن کی اور قومی خزانہ کو نقصان پہنچایا۔انہوں نے کہا کہ پانامہ لیکس میں سے صرف 2لوگوں کے نام لئے جا رہے ہیں ،جبکہ اس فہرست میں 248لوگوں کے نام آئے لیکن کسی ان دو کے سوا کسی دوسرے کا زکر اور نام لینا بھی گوارہ نہیں کیا جا رہا ،کیا ان پر تنقید کرنے کے دروازے بند ہیں؟

Read 240 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto