کالعدم تنظیم کے کراچی کے 13علاقوں میں متحرک ہونے کاانکشاف

پیر, 25 اپریل 2016 13:24

پولیس کی تحویل میں موجود ایک دہشت گرد نے انکشاف کیا ہے کہ کراچی کے کم از کم تیرہ علاقوں میں کالعدم تنظیم کا نیٹ ورک موجود ہے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں کالعدم تنظیم کے نیٹ ورک کی موجودگی کا انکشاف چھٹل مگسی نامی مبینہ دہشت گرد نے تحقیقاتی افسران کے سامنے دورانِ تفتیش کیا۔

مذکورہ دہشت گرد نے قانون نافذ کرنے والے اداروں کو مخصوص علاقوں میں کالعدم تنظیم کے نیٹ ورک کے بارے میں معلومات بھی فراہم کی ہے جس کے روشنی میں ٹارگٹڈ آپریشن کیے جانے کا امکان ہے۔

واضح رہے کہ کچھ عرصہ قبل ہی سیکیورٹی اداروں نے انکشاف کیا تھا کہ کراچی میں کالعدم لشکر جھنگوی کا حافظ قاسم رشید گروپ دہشت گردی پر مبنی سرگرمیوں میں متحرک ہے۔

حافظ قاسم المعروف گنجا لشکرِجھنگوی سندھ کا سربراہ تھا اوران دنوں سکھر سنٹرل جیل میں قید ہے۔ اس کے بارے میں مبینہ اطلاعات ہیں کہ وہ جیل کے اندررہتے ہوئے دہشت گردی کا نیٹ ورک چلا رہا ہے۔

سیکیورٹی ذرائع کے مطابق سکھر جیل سے دہشت گرد گروہ کے کئی ارکان رہا ہوئے ہیں اور خدشہ ہے کہ یہ افراد دوبارہ دہشت گرد سرگرمیوں میں ملوث ہوسکتے ہیں۔

Read 300 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto