انڈیا اور پاکستان کے خارجہ سیکریٹریوں کے مذاکرات شروع

منگل, 26 اپریل 2016 11:30

پاکستان کے سیکریٹری خارجہ اعزاز احمد چودھری اور ان کے بھارتی ہم منصب ایس جے شنکر کے درمیان دہلی میں بات چیت شروع ہو گئی ہے۔

دونوں خارجہ سیکریٹریوں کے درمیان جنوری میں باہمی مذاکرات ہونے والے تھے لیکن وہ پٹھان کوٹ کے فضائی اڈے پر حملے کے بعد منسوخ کر دیے گئے تھے۔

پاکستان کے خارجہ سیکریٹری افغانستان پر ہونے والی سالانہ ’ہارٹ آف ایشیا‘ کانفرنس میں شرکت کے لیے دہلی آئے ہیں۔ یہ ملاقات اس کانفرنس سے ہٹ کر ہو رہی ہے۔

پاکستانی سیکریٹری خارجہ اعزاز چودھری صرف ایک روز کے لیے دہلی آئے ہیں۔

دونوں سفارت کاروں کے درمیان یہ باہمی مذاکرات بھارتی وزرات خارجہ کے صدر دفتر ساؤتھ بلا ک میں ہو رہی ہے۔

مذاکرات میں پٹھان کوٹ حملے کی تفتیش میں پیش رفت اور بھارت کی تفتیشی ٹیم کے پاکستان کے ممکنہ دورے کے بارے میں بات چیت ہونے کی توقع ہے۔

یہ پاکستان میں مبینہ بھارتی جاسوس کلبھوشن یادو کی گرفتاری کے بعد پہلے مذاکرات ہیں۔

پاکستانی سفارت کار بھارت کی خفیہ سروس را کے ایک مبینہ ایجنٹ کی گرفتاری کا معاملہ بھی اٹھا سکتے ہیں جن پر جاسوسی اور بلوچستان میں دہشت گردی میں معاونت کا الزام ہے۔

دونوں سفارتکاروں کے درمیان یہ بات چیت التوا میں پڑی ہوئی تھی۔

اس بات چیت سے یہ توقع کی جارہی ہے یہ کہ دونوں ملکوں کے درمیان تعطل کا شکار مذاکرات کو آگے بڑھانے کا ایک موقع فراہم کرے گی۔

Read 250 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto