حلفیہ کہتا ہوں کہ فریال تالپور سے کبھی کوئی ملاقات نہیں ہوئی، ڈاکٹرعاصم

جمعہ, 29 اپریل 2016 15:46

سابق مشیر پیٹرولیم ڈاکٹر عاصم حسین کا کہنا ہے کہ حلفیہ کہتا ہوں کہ فریال تالپور سے کبھی کوئی ملاقات نہیں ہوئی۔

میڈیا سے غیررسمی بات چیت کے دوران ڈاکٹر عاصم حسین کا کہنا تھا کہ حلفیہ کہتا ہوں کہ فریال تالپور سے کبھی کوئی ملاقات نہیں ہوئی جب کہ صوبائی وزیرداخلہ سندھ سہیل انور سیال سیکیورٹی کے لئے آئے ہوں گے، مجھ سے ملنے نہیں آئے، کوئی اگرسیکیورٹی کا جائزہ لینے آئے اور سلام کرے تو اس کو ملاقات نہیں کہیں گے۔

ڈاکٹر عاصم حسین کا کہنا تھا کہ نیب اس ملک میں جعلی کیسز بناتا ہے جب کہ میرے خلاف ریفرنس میں 7 اہم دستاویزات غائب ہیں جو لوگ جعلی ریفرنس بناتے ہیں انہوں نے ہی دستاویزات غائب کی ہوں گی، میں یہ سب باتیں کٹہرے میں کھڑے ہوکر کہنے کو تیار ہوں۔

واضح رہے کہ حال ہی میں یہ خبریں سرگرم تھیں کہ وزیرداخلہ سندھ سہیل انور سیال نے ڈاکٹرعاصم سے ملاقات کی جس میں انہوں نے انہیں سابق صدر آصف علی زرداری کا پیغام پہنچایا جب کہ یہ اطلاعات بھی گردش میں تھیں کہ فریال تالپور نے بھی ڈاکٹرعاصم سے ملاقات کی ہے۔

Read 366 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto