گیلانی سےاستعفیٰ مانگنےوالےاپنےاستعفیٰ کےمطالبےپرناراض ہیں

جمعہ, 06 مئی 2016 19:22

کراچی : پیپلزپارٹی رہنما مولا بخش چانڈیو کا کہنا ہے کہ سی پیک منصوبہ ن لیگ کا ذاتی نہیں،زرداری کی کاوشوں کا نتیجہ ہے، قوم کے پیسوں کے منصوبوں پر سیاست نہ کی جائے، گیلانی سے روز استعفیٰ مانگنے والے اپنے استعفیٰ کے مطالبے پر ناراض ہوگئے ہیں۔

وزیراعظم کی سکھر آمد پر ردعمل دیتے ہوئے کراچی میں میڈیا سے گفت گو پر مولا بخش چانڈیو کا کہنا تھا کہ سڑکیں اور پل بنا کر عوام پر احسان جتایا جا رہا ہے، لیکن نواز شریف تین سال میں سندھ کو ایک بھی میگا پراجیکٹ نہیں دے سکے،ایسے منصوبوں پر جلدی کی جارہی ہے، جس میں لوہے کا استعمال ہو، لگتا ہے منصوبوں میں اتفاق فاﺅنڈری کو بہت فائدہ ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ سی پیک ن لیگ کا ذاتی منصوبہ نہیں ہے، بلکہ آصف زرداری کی مسلسل کاوشوں کا نتیجہ ہے، قوم کے پیسوں سے بنائے جانے والے منصوبوں پر سیاست نہ کی جائے، یہ لوگ سڑکیں اورپُل بنا کر عوام پر احسان جتا رہے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ نواز شریف استعفیٰ کے مطالبے پر ناراض نہ ہوں کیونکہ وہ ماضی میں یوسف رضا گیلانی سے روز استعفے کا مطالبہ کرتے تھے

Read 519 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto