تعلیمی اداروں کی نجکاری کیخلاف اساتذہ کا احتجاج دوسرے روز بھی جاری ، مال روڈ بلاک

اتوار, 15 مئی 2016 14:13

لاہور:  پنجاب میں تعلیمی اداروں کی نجکاری کیخلاف اساتذہ کا دھرنا دوسرے روز بھی جاری ہے ۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق تعلیمی اداروں کی نجکاری کیخلاف اساتذہ سراپا احتجاج بن گئے اور مال روڈ کو بلاک کئے رکھا تاہم اساتذہ کا دھرنا آج دوسرے روز میں داخل ہو چکا ہے مگر ابھی تک انتظامیہ اور اساتذہ میں مذاکرات کامیاب نہیں ہو سکے ۔

دوسری جانب پنجاب ٹیچرزیونین کا کہنا ہے کہ حکومت تعلیمی اداروں کی نجکاری کا فیصلہ واپس لے ، اساتذہ کے مطالبات پورے ہونے تک احتجاج جاری رہے گا ۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ تعلیمی اداروں کی نجکاری کیخلاف اساتذہ کا مال روڈ پر دھرنا 20گھنٹے سے جاری ہے اور انتظامیہ اور اساتذہ میں مذاکرات کا ایک دور ناکا م ہو چکا ہے ۔

دھرنے کے باعث مال روڈ پر ٹریفک بری طرح متاثر ہے جس سے شہریوں کو شدید مشکلات کا سامنا ہے ۔ دوسری جانب اساتذہ کے احتجاج کی وجہ سے سکولوں میں تعلیمی سرگرمیاں معطل ہیں جس کی وجہ سے طلباءکا تعلیمی نقصان بھی ہو رہا ہے ۔شہریوں نے حکومت سے مطالبہ کیا ہے کہ اساتذہ کیساتھ جلد از جلد مذاکرات کرکے مسئلے کو حل کیا جائے ۔

Read 229 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto