عمران خان جو تقریریں کر رہے ہیں وہ ایک قومی لیڈر کو زیب نہیں دیتیں: رانا ثنا اللہ

جمعہ, 20 مئی 2016 13:50

فیصل آباد : وزیر قانون پنجاب رانا ثناءاللہ نے کہا ہے کہ فیصل آباد کے لوگ سمجھتے ہیں کہ ایک پاگل آج دوبارہ جلسہ کرنے آ رہا ہے۔ عمران خان جو تقریریں کر رہے ہیں وہ ایک قومی لیڈر کو زیب نہیں دیتیں۔

پنجاب اسمبلی کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے رانا ثناءاللہ کا مزید کہنا تھا کہ عمران خان نے آف شور کمپنیوں پرخوب لعن طعن کی۔ جلسوں میں کاغذ لہرائے اور بعد میں اپنی کمپنی نکل آئی۔۔عمران خان نے جنرل مشرف کی ایمنسٹی اسکیم سے فائدہ اٹھایا اور کالا دھن سفید کروایا۔

وزیر قانون پنجاب نے کہا کہ پی ٹی آئی والے فیصل آباد میں خواتین کو آئرن شیٹس کے حصار میں جلسہ سنانا چاہتے ہیں۔ اس سے اچھا ہے کہ وہ خواتین کو گھر میں ہی رہنے دیں۔ اوباش نوجوانوں سے خواتین کو بچانے کیلئے خاردار تاریں لگانا پڑیں تو پھر یہ سیاسی جلسہ تو نہ ہوا۔ رانا ثناءاللہ نے کہا کہ انتظامیہ جلسہ کو بھرپورسکیورٹی دے گی تاہم اگر پنڈال میں کچھ ہوتا ہے تو اس کی ذمہ دار پی ٹی آئی پر ہو گی۔

Read 263 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto