امریکی سیاستدانوں کے پاس دہشتگردی سے نمٹنے کیلیے کوئی مؤثر حکمت عملی نہیں،

ہفتہ, 21 مئی 2016 12:19

امریکی صدارتی امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ کا کہنا ہے کہ امریکی سیاستدانوں کے پاس دہشت گردی سے نمٹنے کے لیے کوئی مؤثر حکمت عملی ہی نہیں اس لیے شدت پسند تنظیم داعش ہم پر ہنس رہی ہے۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے امریکی سیاستدانوں کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ اب ہم نہ اتنا اچھا بننا برداشت کرسکتے اور نہ ہی بے وقوف بن سکتے ہیں کیونکہ ہمارا ملک اس وقت مشکل میں ہے جب کہ ہمارے سیاسی لیڈروں کے پاس دہشت گردی سے نمٹنے کے لیے کوئی مؤثر حکمت عملی ہی نہیں ہے اس لیے شدت پسند تنظیم داعش ہم پر ہنس رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ میں اب ان سیاستدانوں کو دیکھ کر تھک گیا ہوں جو بیانات دے کر بتادیتے ہیں کہ وہ دہشت گردوں کے ساتھ کیا کرنے جارہے ہیں، داعش ہم پر ہنستی ہے اور حملوں کی تیاری کرری ہے، ہمیں انہیں بتائے بغیر ان پر حملہ کرنا چاہیے۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ میرے مسلمانوں کے داخلے پر پابندی کے بیان پر ہیلری کلنٹن کی جانب سے یہ کہہ دینا کہ اس سے دہشت گردی کو فروغ مل رہا ہے یہ انتہائی بکواس ہے۔

Read 345 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto