لاہور کے ایچی سن اسپتال میں ڈاکٹرز کی مبینہ غفلت سے زچہ و بچہ جاں بحق

پیر, 06 جون 2016 15:25

لاہور: لیڈی ایچی سن اسپتال میں ڈاکٹرز کی مبینہ غفلت سے دوران زچگی خاتون اور بچہ دونوں ہی جاں بحق ہوگئے۔

 لاہور کے لیڈی ایچی سن اسپتال میں ڈاکٹرز کی مبینہ غفلت کے باعث زچگی کے دوران 18 سالہ سنبل اور اس کا بچہ جاں بحق ہوگیا۔ سنبل اور بچے کی ہلاکت پر لواحقین کی جانب سے شدید احتجاج جاری ہے، اور احتجاج کی وجہ سے کسی بھی نقصان سے بچنے کے لیے اسپتال انتظامیہ نے تمام داخلی و خارجی دروازوں پر تالے لگا دیئے ہیں جس کے باعث دیگر مریضوں کی مشکلات میں مزید اضافہ ہوگیا ہے۔ ورثاء کے احتجاج کے باعث اسپتال انتظامیہ نے پولیس کی بھاری نفری کو بھی طلب کرلیا۔

دوسری جانب وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے لیڈی ایچی سن ہسپتال میں خاتون اور نومولود بچے کے جاں بحق ہونے کے واقعہ کا نوٹس لیتے ہوئے سیکرٹری صحت سے رپورٹ طلب کرلی ہے۔ وزیراعلیٰ شہباز شریف نے حکم دیا ہے کہ واقعہ کی تحقیقات کو جلد از جلد مکمل کرکے غفلت کے ذمے داروں کے خلاف سخت کارروائی کی جائے۔

Read 452 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto