اسلام آباد میں تحریک انصاف کے کارکنوں کے جھگڑے کے دوران میڈیا نمائندوں پر تشدد

پیر, 25 جولائی 2016 19:29

اسلام آباد: نیب کے ہیڈ کوارٹر کے باہر تحریک انصاف کے احتجاج کے دوران پارٹی کے کارکن آپس میں جھگڑ پڑے اور اس دوران انہوں نے میڈیا کے نمائندوں کو بھی تشدد کا نشانہ بنا ڈالا۔

 اسلام آباد میں نیب کے دفتر کے باہر تحریک انصاف کی جانب سے احتجاج کیا جارہا تھا کہ پارٹی رہنماؤں کے ساتھ سیلفیز بنانے کے دوران وہاں بدنظمی ہوگئی، اس بدنظمی نے جلد ہی جھگڑے کی شکل اختیار کرلی۔ کارکن آپس میں ہی ایک دوسرے کی مکے، گھونسے، لاتوں اور تھپڑوں سے تواضع کرتے رہے۔

اس تمام دھکم پیل اور جھگڑے کے دوران پی ٹی آئی کے کارکنوں نے نجی ٹی وی کے رپورٹرز اور کیمرہ مین کو بھی تشدد کانشانہ بنایا، بعض افراد نے ٹرائی پوڈ کا بھی مار پیٹ کے لیے استعمال کیا۔

پارٹی کے مرکزی سیکریٹری اطلاعات نعیم الحق نے واقعے پر کہا کہ وہ شریف خاندان کے خلاف نیب میں ریفرنس جمع کرانے گئے تھے اس لئے انہیں واقعے کا علم نہیں ہوسکا تاہم وہ تمام میڈیا سے تحریک انصاف کی جانب سے معذرت چاہتے ہیں، ہمارے علم میں نہیں کہ تشدد کرنے والے کون لوگ تھے لیکن ایک شخص کی نشاندہی ہوگئی ہے،جس کو میڈیا سے معافی مانگنے کی ہدایت کردی گئی ہے۔

Read 753 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto