بشارالاسد پر ان کی والدہ کے جنازے کے دوران حملہ

بدھ, 10 فروری 2016 17:34

دمشق (مانیٹرنگ ڈیسک) شام کے صدر بشارالاسد پر ان کی والدہ کے جنازے میں شرکت کے دوران قاتلانہ حملہ ہوا جس کے نتیجے میں ایک لڑکی سمیت کم از کم 4 افراد مارے گئے تاہم بشارالاسد محفوظ رہے ۔ روسی ذرائع ابلاغ نے اپنی ایک رپورٹ میں دعویٰ کیا ہے کہ صدر بشار الاسد کی والدہ انیسہ مخلوف کا ان کے آبائی شہر الاذقیہ کے القرادحہ قصبے میں جنازے کا جلوس جا رہا تھا کہ اس دوران کچھ فاصلے پر راکٹ گرے جس کے نتیجے میں متعدد افراد ہلاک اور زخمی ہوئے ہیں تاہم بشارالاسد اس حملے میں محفوظ رہے۔ سوشل میڈیا پرآنے والے بیانات میں بتایا گیا ہے کہ صدر بشار الاسد کی والدہ کے جنازے کے جلوس کو ’احرارالشام‘ نامی عسکری گروپ نے نشانہ بنایا تاہم اس کارروائی میں صدر اسد محفوظ رہے البتہ ایک فوجی اہلکار سمیت کم سے کم 4 افراد مارے گئے۔
روسی خبر رساں اداروں کے مطابق”احرار الشام“ نے انیسہ مخلوف کے جنازے کو نشانہ بنانے کی ذمہ داری قبول کی ہے اور دعویٰ کیا ہے کہ تنظیم نے ”گراڈ“ میزائلوں کے ذریعے بشارالاسد کو نشانہ بنانے کی کوشش کی تھی۔بشارالاسد کی حمایت میں سرگرم سماجی رابطے کی ویب سائٹ میں بتایا گیا ہے کہ القرادحہ کے مقام پر گرنے والے راکٹوں سے 4 افراد مارے گئے۔ ہلاک ہونے والے افراد میں فداءالخطیب، ایک لڑکی رنا خیر بک، ایک مقامی شخص احمد اسماعیل اور صدر کے حفاظتی عملے میں شامل ایک اہلکار شامل ہے۔

Read 191 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto