آج پانامہ کیس فیصلے کے بعد پتہ چل جائیگا کہ موجودہ حکومت کا رویہ کیا ہے، نعیم الحق

جمعرات, 20 اپریل 2017 12:03

اسلام آباد: پی ٹی آئی کے ترجمان نعیم الحق نے کہا ہے کہ آج پانامہ کیس فیصلے کے بعد پتہ چل جائے گا کہ موجودہ حکومت کا رویہ کیا ہے، سپریم کورٹ میں پانامہ کا جو بھی فیصلہ ہوگا، قبول ہوگا۔ تفصیلات کے مطابق میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے پاکستان تحریک انصاف کے ترجمان نعیم الحق نے کہا کہ کرپشن کے خاتمے کے لیے تحریک انصاف کی جدوجہد جاری رہے گی، ان کے اقتدار کی کشتی ڈوب رہی ہے، حکمرانوں کو غرور اور تکبر سے نکل کر اپنے گریبان میں دیکھنا ہوگا، ان کی حکومتی کارکردگی صرف فیتے کاٹنے تک رہی۔
انہوں نے مزید کہا کہ آج پتا چل جائیگا کہ موجودہ حکومت کا کیا رویہ ہے، 30 ارب کے اشتہاروں میں صرف دو بھائیوں کی تصاویر لگی ہوئی ہیں، عوام کو اندازہ ہوچکا ہے کہ حکمران طبقے کو صرف اپنے مفادات کا خیال ہے، عوامی مسائل حل کرنے کے بجائے اپنے لیے جائیدادیں بنائی گئیں اور حکومتی اقدامات صرف اشتہارات تک محدود رہے۔ نعیم الحق کا کہنا تھا کہ حکومتی دعوؤں کے باوجود ملک میں کوئی بہتری نہیں آئی ہے، ملک میں بجلی لوڈشیڈنگ کی صورتحال قوم کے لیے تشویشناک ہے اور کرپشن کے خاتمے کیلیے تحریک انصاف کی جدوجہد جاری رہے گی۔

Read 511 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto