روسی صدر کا سعودی فرمانروا اور ایرانی صدر کو ٹیلی فون، شام کے معاملے پر روابط جاری رکھنے پر اتفاق

بدھ, 24 فروری 2016 17:42

ماسکو: روس کے صدر ولادی میر پیوٹن نے سعودی فرمانروا شاہ سلمان بن عبدلعزیز  اور ایرانی صدر حسن روحانی سے ٹیلیفونک رابطہ کیا اور شام کے معاملے پر حکومتی سطح پر رابطے رکھنے پر اتفاق کیا ہے۔
روسی خبر رساں ایجنسی کے مطابق روسی صدر ولادی میر پیوٹن اور سعودی فرمانروا شاہ سلمان نے شام کی صورت حال پر تفصیلی بات چیت کی اور اس معاملے پر رابطے جاری رکھنے پر رضامندی کا اظہار کیا۔رہنماﺅں نے اس بات پر بھی اتفاق کیا کہ دونوں ملکوں کے درمیان رابطوں میں تسلسل رکھاجائے گا۔

علاوہ ازیں  روس کےصدر ولادی میرپیوٹن نے ایران کےصدرحسن روحانی سے بھی ٹیلی فونک رابطہ کیا ہے جس میں شام میں جنگ بندی کے بارے میں تبادلہ خیال کیا ہے ۔ دونوں رہنماؤں نے  شام کے تنازعہ کو حل کرنے کے لیے مل کر کام کرنے پر رضامندی ظاہرکی اور داعش کے خلاف جنگ میں بھی ایک دوسرے کا ساتھ دینے پر اتفاق کیا ہے۔

Read 444 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto