مردم شماری موخر کرنے پر سندھ کا احتجاج ، فیصلہ مسترد کر دیا

پیر, 29 فروری 2016 18:07

اسلام آباد : سندھ حکومت نے وفاقی حکومت کی طرف سے مارچ میں مردم شماری موخر کرنے کے فیصلے کو مسترد کر تے ہوئے کہا ہے کہ سندھ کے لوگوں کو اقلیت میں بدلنے کی کوششیں کامیاب نہیں ہونے دینگے۔
ذرائع کے مطابق وزیراعظم کی زیر صدارت مشترکہ مفادات کونسل میں اجلاس میں مردم شماری موخر کرنے کا فیصلہ کیا گیا تھا۔مردم شماری نہ کرانے کے فیصلے پر احتجاج کرتے ہوئے سندھ حکومت کے ترجمان نے کہا ہے یہ فیصلہ ہمیں قبول نہیں۔اٹھارہ سال بعد ملک میں مردم شماری کا فیصلہ کیا گیا تھا جس کو وفاقی حکومت کی نا اہلی کی وجہ سے ضائع کیا جا رہا ہے۔ ترجمان نے کہا کہ مردم شماری موخر کرنے کے فیصلے کے خلاف سندھ کی تمام جماعتوں کی کامنفرنس بلائی جائے گی جس میں تمام سیاسی جماعتوں کو اس بارے میں اعتماد میں لیا جائے گا۔

Read 232 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto