ایپل آئی فون 7 میں بڑی تبدیلی کے لیے تیار

بدھ, 09 مارچ 2016 13:40

یپل کا نیا آئی فون 7 ستمبر میں متعارف کرایا جائے گا مگر اس میں انقلابی ڈوئل لینس کیمرے کی شمولیت لگ بھگ یقینی نظر آتی ہے۔

اس سے پہلے ایپل کے لیے کیمرہ لینس بنانے والی کمپنی سونی نے اس فیچر کی پیشگوئی کی تھی اور اب کمپنی

سے معلوم ہوا کہ یہ کس طرح کام کرے گا۔

ایک کیمرہ لینس روایتی تصویر کے لیے ہوگا جبکہ دوسرے لینس سے کسی خاص چیز پر زوم کیا جاسکے گا اور ان دونوں کیمروں کی تصاویر اسکرین پر 2 سیکشنز میں نطر آئیں گی۔

پیٹنٹ کے مطابق صارف بیک وقت دونوں کیمروں سے تصاویر یا ویڈیو کا کام لے سکیں گے بلکہ ان کا دل کرے تو ایک سے تصویر اور دوسرے سے ویڈیو بناسکیں گے۔

ایپل نے کچھ عرصے قبل ہی ایک کمپنی کو بھی خریدا تھا جو اس ڈوئل کیمرہ سسٹم پر کام کررہی ہے تاکہ صارفین کو بہترین معیار کی تصاویر لینے کا موقع مل سکے۔

پیٹنٹ میں مزید بتایا گیا ہے کہ دونوں کیمروں کو بیک وقت استعمال کرنے کے بعد ایپل کی ٹیکنالوجی ان تصاویر کو منفرد انداز میں یکجا کردے گی اور انہیں اسپلٹ اسکرین ویو پر دیکھا جاسکے گا۔

خیال رہے کہ آئی فون سیون میں ایپل کی جانب سے ڈیزائن سمیت متعدد تبدیلیاں کیے جانے کا بھی امکان ہے جس کی اطلاعات وقتاً فوقتاً سامنے آتی رہتی ہیں۔

Read 540 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto