آرمی چیف سے چینی رہنما کی ملاقات ،راہداری منصوبے کی بروقت تکمیل کے لیے محفوظ ماحول فراہم کیا جائے گا :جنرل راحیل شریف

منگل, 05 اپریل 2016 19:43

راولپنڈی :چیف آف آرمی سٹاف جنرل راحیل شریف نے کہا ہے کہ راہداری منصوبے کی بروقت تکمیل کے لیے محفوظ ماحول فراہم کیا جائے گا ۔آرمی چی جنرل راحیل شریف سے چائنہ کمیونسٹ پارٹی کے سیاسی بیورو کے رکن ژانگ چونژینگ نے ملاقات کی ہے جس میں باہمی دلچسپی کے امور،اقتصادی راہداری منصوبے اور خطے کی سیکیورٹی کے حوالے سے گفتگو کی گئی ۔

آئی ایس پی آر کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے چی ایچ کیو میں آرمی چیف جنرل راحیل شریف سے چینی رہنما کی ملاقات میں دونوں ملکوں میں دفاع اور سیکیورٹی میں تعاون بڑھانے پر غور کیا گیا ۔اس موقع پر آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے کا کہ راہداری منصوبے کی بروقت تکمیل کے لیے محفوظ ماحول فراہم کیا جائے گا ۔ان کا کہنا تھا کہ راہداری منصوبہ خطے کے بہترین مفادمیں ہے ۔ چینی رہنما ژانگ کا کہنا تھا کہ اقتصادی راہداری منصوبہ خطے میں بہت اہمیت کا حامل ہے جس سے خطے میں پائیدار اثرات مرتب ہونگے ۔

Read 161 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto