سپریم کورٹ نے ہمارے مؤقف کی تائید کردی : جہانگیر ترین

جمعہ, 13 مئی 2016 20:30

اسلام آباد: تحریک انصاف کے رہنما جہانگیر ترین کا کہنا ہے کہ سپریم کورٹ نے ہمارے موقف کی تائید کر دی ہے۔ کہتے ہیں کہ پانامہ لیکس کی انکوائری سپریم کورٹ کے چیف جسٹس کی سربراہی میں کمیشن کے سوا قبول نہیں۔

تحریک انصاف کے رہنما جہانگیر ترین کا کہنا تھا کہ سپریم کورٹ کے خط میں اپوزیشن جماعتوں کے موقف کی تائید کی گئی ہے۔ حکومت کو اپوزیشن کی مشاورت سے ٹی او آرز بنانے ہونگے۔

جہانگیر ترین کا کہنا تھا کہ حکومت نے بھی اپنے موقف سے پیچھے ہٹ کر ٹی او آرز پر کمیٹی بنانے کا اعلان کیا ہے مگر یہ اعلان تاحال صرف زبانی جمع خرچ ہی ہے۔

تحریک انصاف کے رہنما کا کہنا ہے کہ وزیر اعظم پارلیمنٹ کو جوابدہ ہیں اس لئے انہیں ایوان میں آ کر اپوزیشن کے سوالوں کا جواب دینا ہوگا۔

Read 374 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto