عمران خان آج قومی اسمبلی میں اپنے ٹیکس ریٹرن اور اثاثہ جات کی تفصیلات پیش کریں گے

بدھ, 18 مئی 2016 09:44

اسلام آباد: چیرمین تحریک انصاف عمران خان آج قومی اسمبلی میں اپنے مکمل ٹیکس ریٹرن اور اثاثہ جات کی تفصیلات پیش کریں گے جب کہ اس دوران وہ ایوان کو اپنی آف شور کمپنی اور فلیٹ کی فروخت کے بارے میں بھی آگاہ کریں گے۔

تحریک انصاف کے ذرائع نے بتایا کہ پارٹی چیرمین عمران خان آج قومی اسمبلی کے اجلاس میں اپنے مکمل ٹیکس ریٹرن اور اثاثہ جات کی تفصیلات پیش کریں گے جب کہ اس دوران وہ اپنی آف شور کمپنی اور لندن کے فلیٹ کی فروخت کے بارے میں بھی ایوان کو آگاہ کریں گے۔ ذرائع نے  مزید بتایا کہ عمران خان وزیراعظم کی صاحبزادی مریم نواز کی 2 آف شور کمپنیوں کے کاغذات ایوان میں پیش کریں گے اور ان کی ایک بلاواسطہ کمپنی کی تفصیلات بھی بتائیں گئے۔

دوسری جانب تحریک انصاف کا کہنا ہے کہ نواز شریف نے مریم نواز کی آف شور کمپنیوں کے بلاواسطہ فوائد حاصل کیے ہیں جب کہ مریم نواز کی آف شور کمپنی نیسکول لمیٹیڈ اور نیلسن انٹرپرئز ہیں اور عمران خان ان کمپنیوں کے رجسٹریشن کے کاغذات اسمبلی میں دکھائیں گے۔

Read 359 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto