عمران کے بعد پاکستان کو اچھا کپتان نہ مل سکا،آفریدی الیون ورلڈ کپ کے اگلے راونڈ میں نہ جا سکے گی :کپل دیو

پیر, 07 مارچ 2016 19:41

ممبئی: بھارت کے سابق کپتان اور آل راونڈر کپل دیو نے کہا ہے کہ عمران خان کے بعد پاکستان کو کوئی اچھا کپتان نہ مل سکا۔ وسیم اکرم ان کے اچھے جانشین تھے۔
 بھارتی لیجنڈ کا کہنا تھا کہ بنگلہ دیش کا پاکستان کو ہرانا ایشیا کپ جیتنے کے مترادف ہے۔ ایشیا کپ میں پاکستان کی کارکردگی دیکھ کر انتہائی افسوس ہوا ۔ کہاں عمران خان اور وسیم اکرم کی ٹیمیں تھیں اور کہاں یہ ایک کلب لیول کی ٹیم تھی جس نے پاکستانی شائقین کے ساتھ ساتھ دنیا کے شائقین کی امیدیں بھی توڑ دیں۔انہوں نے کہا کہ جس طرح آفریدی الیون کھیل رہی ہے اس سے لگتا ہے کہ وہ ٹی ٹونٹی ورلڈ کپ کے اگلے راونڈ میں نہ جا سکے گی۔ یہ اس ٹیم کی خوش قسمتی ہے کہ اس کو کوالیفائنگ راونڈ نہیں کھیلنا پڑا ورنہ وہ کوالیفائی بھی نہ کر سکتی۔

Read 520 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto