پیچھاکرنیوالاشخص گھرمیں گھس آیا، 15سالہ لڑکی جنسی درندگی کے بعد نذرآتش، حالت تشویشناک

منگل, 08 مارچ 2016 17:57

نئی دہلی : بھارتی دارلحکومت نئی دہلی کے نواحی علاقے میں گھر کے ٹیرس پر 15سالہ لڑکی سے جنسی درندگی کے بعد آگ لگادی گئی ، لڑکی کو تشویشناک حالت میں ہسپتال منتقل کردیاگیاجہاں اس کی حالت تشویشناک بتائی جارہی ہے ۔ 
برطانوی اخبار کے مطابق پولیس نے دہلی کے نواح میں واقع تگری گاﺅں میں لڑکی سے ریپ کرنے اور جلاکر موت کے گھاٹ اتارنے کی کوشش کے الزام میں ایک 20سالہ شخص کوحراست میں لے لیا ۔بسرکھ تھانے کے کانسٹیبل یادرم سنگھ نے بتایاکہ نوجوان نے بھی اپنے ہاتھ جلالیے ہیں اور اس پر ریپ ، قتل کی کوشش، شدید زخموں کی وجہ بننے سمیت دیگر الزامات عائد کیے گئے ہیں۔اُنہوں نے بتایاکہ لڑکی دہلی ہسپتال میں زیرعلاج ہے جہاں مبینہ طورپر اس کا جسم 95فیصد جھلس چکاہے ۔

متاثرہ لڑکی نے پولیس کو بتایاکہ کئی ماہ سے پیچھا کرنیوالے شخص کی طرف سے اس کا ریپ بھی کیاگیا اور بری طرح پیٹاگیاجس کے بعد آگ لگادی گئی ۔

پولیس رپورٹ کے مطابق صبح ہونے سے پہلے اہلخانہ کو گھر کے ٹیرس پر لڑکی چلاتی ہوئی ملی تھی ۔ 

Read 666 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto