وزیراعظم نواز شریف نے تحفظ نسواں بل پر تحفظات دور کرانے کی یقین دہانی کرائی ہے: مولانا فضل الرحمان

پیر, 14 مارچ 2016 14:05

لاہور (مانیٹرنگ ڈیسک) جمعیت علمائے اسلام (ف) کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے کہا ہے کہ وزیراعظم نواز شریف نے تحفظ نسواں بل پر تحفظات دور کرانے کی یقین دہانی کرائی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم نواز شریف کیساتھ ملاقات کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مولانا فضل الرحمان نے کہا کہ انہوں نے وزیراعظم کی دعوت پر ان سے ملاقات کی جس دوران حقوق نسواں بل پر تحفظات کا اظہار کیا اور اپنا احتجاج ریکارڈ کرایا۔ ان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم نواز شریف نے تحفظات دور کرانے کیلئے اقدامات اٹھانے کا وعدہ کیا ہے تاکہ وفاقی سطح پر بھی باہمی مشاورت کے ساتھ ایک جامع قانون سازی کی جا سکے۔

مولانا فضل الرحمان کا کہنا تھا کہ وزیراعلیٰ پنجاب نے تحفظات دور کرنے کیلئے کمیٹی تشکیل دی ہے جو علماءکرام سے مشاورت کرے گی اوربل میں ترامیم کی تجاویز اکٹھی کرے گی۔ انہوں نے کہا کہ وزیراعظم نواز شریف نے یقین دلایا ہے کہ اس بل پر علماءکرام کے تحفظات دور کرائے جائیں گے اور اس قانون کا جو بھی نقطہ قرآن و سنت اور آئین کے خلاف ہے اس کی تصحیح کی جائے گی۔

 

Read 285 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto