جنرل راحیل شریف سے ترک چیف آف جنرل سٹاف کی ملاقات،ضرب عضب کی کامیابی پر آر می چیف کو خراج تحسین :آئی ایس پی آر

بدھ, 30 مارچ 2016 19:30

راولپنڈی: آرمی چیف جنرل راحیل شریف سے ترکی کے چیف آف جنرل سٹاف نے ملاقات کی جس دوران ترک کمانڈر نے ضرب عضب کی کامیابی پر جنرل راحیل شریف کو خراج تحسین پیش کیا۔
پاک فوج کے ادارہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر )کے مطابق ترکی کے چیف آف جنرل سٹاف نے جی ایچ کیو میں آرمی چیف جنرل راحیل شریف سے ملاقات کی اس دوران پاک ترک افواج کے باہمی تعلقات اور خطے کی سیکورٹی صورتحال پر بات چیت کی گئی۔ ترک چیف آف جنرل اسٹاف نے خطے میں سیکورٹی کیلئے پاکستان کے کردار کو سراہا اور ضرب عضب کی کامیابی پر آرمی چیف کو خراج تحسین پیش کیا۔ دونوں ممالک کے درمیان دفاعی تعاون بڑھانے کے مختلف اقدامات پر بھی غور کیا گیا۔

واضح رہے کہ ترکی کو شام کے ساتھ سرحد ہونے کی وجہ سے بڑا خطرہ لاحق ہے اور ایک ہفتہ قبل ترکی کے دارلحکومت انقرہ میں بم دھماکے بھی ہوئے تھے جن میں متعدد افراد جاں بحق ہوگئے تھےجس کے بعد ترکی کو شدید سیکیورٹی خدشات لاحق ہیں۔اس کے علاوہ ترکی ماضی میں بھی پاک فوج کے دہشتگردی کیخلاف جنگ میں تجربے سے فائدہ اٹھانے کی بات کر چکا ہے۔

Read 186 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto