کس نے مشورہ دیا تھا کہ عمران خان کے پیچھے پڑ جائیں :شیخ رشید

جمعرات, 07 اپریل 2016 22:57

اسلام آباد : عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہاہے کہ عمران خان کا پانامہ لیکس پر چیف جسٹس کی سربراہی میں تحقیقاتی کمیشن بنانے کا مطالبہ پورا نہیں کیا گیا تو لاہور میں دھرنہ اور گھیراﺅ کرے گا ۔
تفصیلات کے مطابق شیخ رشید کا کہناتھا کہ کس نے مشورہ دیاتھا کہ عمران خان کے پیچھے پڑ جائیں ،عمران خان کا مطالبہ نہ مانا گیا تو وہ لاہور میں دھرنہ اور گھیراﺅ کرے گا ۔انہوں نے کہا کہ نوازشریف کا نام نکال دیں تو بیٹوں کے نام نام اتنے قابل ذکر نہیں کہ پاناما لیکس میں آئیں ۔
واضح رہے کہ عمران خان نے قومی اسمبلی کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ اگر مستند تحقیقات نہ کی گئیں تو سٹرکوں پر آئیں گے اور اس بار رخ ڈی چوک کی طرف نہیں بلکہ رائے ونڈ کی طرف کریں گے۔

Read 227 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto