عمران خان نے زکوٰة کے پیسوں سے آف شورکمپنی بنائی، پرویزرشید

منگل, 12 اپریل 2016 21:09

اسلام آباد: وفاقی وزیراطلاعات سینیٹر پرویز رشید کا کہنا ہے کہ عمران خان نے خیرات اورزکوٰة کے پیسے 2010 میں باہربھجوائے اور انہی پیسوں سے آف شور کمپنی بھی بنائی۔ 

اسلام آباد میں ورکرز کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے وفاقی وزیراطلاعات پرویز رشید کا کہنا تھا کہ شریف خاندان 1936 سے کاروبارکررہا ہے جب کہ عمران خان نے خیرات اورزکوٰة کے پیسے 2010 میں باہربھجوائے اور انہی پیسوں سے آف شور کمپنی بنائی۔ انہوں نے کہا کہ ہمارے بچوں سے متعلق سوال ہونگے توآپ کے بچوں سے متعلق بھی سوال ہونگے، خان صاحب بتائیں کہ ان کی کمائی کا ذریعہ کیا ہے اور لندن میں ان کے بچوں کی تعلیم کا خرچہ کون اٹھا رہا ہے؟

پرویز رشید کا کہنا تھا کہ عمران خان نے آف شورکمپنی کے ذریعے 30 کروڑ روپے ڈبودیے، ان 30 کروڑ روپے سے کتنا منافع کمایا اور آپ جہازوں سے سفرکیسے کرتے ہیں؟ آپ کو شیشے کے گھرمیں رہ کرپتھرنہیں پھینکنے چاہیے، پتھرواپس بھی آتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ شوکت خانم کیلیے زمین بھی نوازشریف نے مفت دی تھی اور نوازشریف نے زمین دی اورمشینری لانے کے لیے ٹیکس کی چھوٹ دی گئی۔

Read 191 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto