روس میں بیٹے نے ایسی وجہ پر اپنی ماں کو قتل کردیا کہ جوسنے استغفار کہے

جمعہ, 06 مئی 2016 14:59

ماسکو : روس میں بیٹے نے ایسی وجہ پر اپنی ماں کو قتل کردیا کہ جوسنے استغفار کہے ۔روس کے شہر کازان میں ارب پتی شہری کے نشہ میں دھت بیٹے نے اپنی ماں کی جانب سے جنسی خواہش کے اظہار پر اسے جان سے مارڈالا۔

برطانوی اخبار ڈیلی میل کے مطابق ایگور سوزن نے اپنی ماں سوزینا  پر ہوٹل کے کمرے میں اس وقت تک تشدد کیا جب تک وہ مر نہیں گئی۔ایگور کا کہنا ہے کہ وہ اپنی ماں پرحاوی ہونے والے شیطان کو نکالنا چاہتا تھا ۔

رپورٹس کے مطابق ایگور نے میڈیا او ر پولیس کو بتایا سوزینا اس کو جسمانی تعلق کیلئے اکسانے کی کوشش کررہی تھیںا س لیئے اس نے یہ انتہائی قدم اٹھایا ۔ایگور کے مطابق میں نے ان کے گلے میں موبائل فون کے چارجر کی تار ڈال کر گلا گھونٹا اور ،میں جانتا تھا کہ میں اپنی ہی ماں کو قتل کررہا ہوں۔ایگور کے مطابق ،”میں نے ان کے چہرے پرزوردار مکے مارے،ہر مکے پر میں چیختا رہا،میں اپنے اس اقدام سے واقف تھا کہ میں اپنی ماں کا خون کرنے لگا ہوں۔“

ایگور کا کہنا تھا ،”میں نے ان کی گردن پر اس شدت سے کاٹا کہ وہاں سے بے تحاشا خون بہنے لگا جو ہر طرف بہنے لگا۔دوسری جانب سکیورٹی ادارے مختلف زاویوں سے تحقیقات کررہے ہیں۔

Read 2102 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto