سعودی عرب نے ایرانی شہریوں کو حج ویزہ دینے سے انکار کردیا

جمعرات, 12 مئی 2016 21:33

تہران: ایران  کے وزیرثقافت علی جنتی نے کہا کہ  سعودی عرب سے حج کے دوران ایرانی شہریوں کے انتظامات کے حوالے سے مذاکرات ناکام ہوگئے ہیں۔ 

غیرملکی خبررساں ایجنسی کے مطابق ایران کے وزیر برائے ثقافت اور اسلامی رہنمائی علی جنتی نے کہا کہ  طویل مذاکرات کے بعد بھی سعودی حکام نے ایرانی شہریوں کے ویزے، ٹرانسپورٹ اور سیکیورٹی مسائل کو حل کرنے کی تجاویز ماننے سے انکار کردیا جب کہ  ایرانی وزیرِ خارجہ حسین جبری انصاری نے بھی مذاکرات کی ناکامی کا الزام سعودی عرب پر عائد کرتے ہوئے کہا کہ رواں سال ایرانی شہریوں کے  حج نہ کرنے کی ذمے داری سعودی عرب پر عائد ہوتی ہے۔

دوسری جانب سعودی عرب نے اس حوالے سے نہ تو  کسی بھی قسم کے ردعمل کا اظہارکیا  اورنہ ہی سرکاری سطح پر کوئی بیان جاری کیا گیا۔

واضح رہے کہ سعودی عرب نے  جنوری میں اہم شیعہ عالم شیخ النمر کو سزائے موت دی تھی جس پر سعودی حکام کا کہنا تھا شیخ النمر ملک میں فرقہ واریت اور تشدد کو فروغ دے رہے تھے۔ شیعہ عالم دین کی پھانسی کے بعد  ایران میں مظاہرین نے سعودی سفارت خانہ جلادیا تھا جس کے بعد ایران اورسعودی عرب  کے  تعلقات انتہائی کشیدہ ہوگئے تھے جب کہ  دونوں ممالک نے تہران اورریاض میں تعینات اپنے اپنے سفیر بھی واپس بلالئے تھے، شام اوریمن کی صورت حال پر بھی دونوں ممالک کے درمیان سیاسی کشیدگی پائی جاتی ہے۔

Read 752 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto