پولیس اور رینجرز کی مشترکہ کارروائی ،ڈیفنس سے3ملزم گرفتار ، مقدمہ درج

اتوار, 15 مئی 2016 14:09

کراچی :  کراچی کے علاقے ڈیفنس میں رینجرز اور پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے 3ملزمان کو گرفتار کر لیا جن سے اسلحہ بھی برآمد کیا گیا ۔

92نیوزکے مطابق پولیس اور رینجرز کے دستے نے ڈیفنس خیابان راحت میں مشترکہ کارروائی کی جس دوران 3ملزمان کو حراست میں لے لیا گیا ۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ کارروائی رات گئے ملزمان کی موجودگی کی اطلاع پر کی گئی اور مسلم خان ، نادر علی شاہ اور شوکت کو گرفتار کیا گیا جن کے قبضے سے 3آ وان بم اور 1ایم پی فائیو رائفل برآمد ہوئی ہے تاہم ملزمان بھتہ خوری اور تاوان سمیت دیگر مقدمات میں پولیس کو مطلوب تھے ۔

ذرائع نے مزید بتایا ہے کہ گرفتار افرادکے خلاف درخشان تھانے میں مقدمہ درج کرلیا گیا ہے جس میں دہشت گردی کی دفعات شامل کی گئی ہیں ۔

Read 244 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto