پاکستان کے بغیرحزب اسلامی سے 2 ماہ میں معاہدہ کرلیا، افغان سفیر

اتوار, 22 مئی 2016 13:48

پاکستان میں افغانستان کے سفیرعمر زاخیل وال نے کہا ہے کہ افغانستان نے پاکستان کی مدد کے بغیر حزب اسلامی سے مذاکرات کئے اور دو ماہ میں معاہدے پر پہنچ گئے، پاکستان اور افغانستان کے درمیان امن اور مفاہمتی عمل میں اعتماد کا فقدان ہے۔

پاک افغان دوطرفہ مذاکرات کے موقع پر خطاب کرتے ہوئے افغان سفیر نے کہا کہ افغانستان ابھی تک اپنے مسائل کے حل کیلئے عالمی برادری پر انحصار کرتا ہے، عمر زخیوال نے انکشاف کیا کہ سفیر بننے سے قبل انہوں نے پاکستان کے خفیہ دورے میں حزب اسلامی کے رہنماؤں سے ملاقاتیں کیں اور خفیہ طریقہ سے حزب اسلامی کے رہنماؤں کو کابل لیکر گئے، اگر پاکستان طالبان کیساتھ براہ راست بات چیت میں افغانستان کو نظرانداز کرتا ہے تو پھر شکوک و شبہات بڑھیں گے۔

دفتر خارجہ کے ڈی جی افغان ڈیسک منصور احمد خان نے کہا کہ پاکستان افغانستان میں امن اور مفاہمت کو آگے بڑھانے میں سنجیدہ ہے، حال ہی میں چار ملکی مشاورتی گروپ کا اجلاس کامیاب رہا، اس موقع پر اے این پی رہنما افرا سیاب خٹک نے کہا کہ طالبان اسلام آباد اور کوئٹہ کی گلیوں میں پھر رہے ہیں، افغانستان میں غیر ملکی مداخلت بند ہونے تک معاملات میں بہتری نہیں آئیگی، پی ٹی آئی رہنما رستم شاہ مہمند نے کہا کہ افغانستان میں امن اور مفاہمت کا معاملہ پیچیدہ ہو چکا، افغان مہاجرین کی باقاعدہ رجسٹریشن کی جائے۔

Read 334 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto