شہریار خان پر وزیراعظم کا اعتماد

ہفتہ, 25 جون 2016 00:42

وزیراعظم نواز شریف نے پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین شہریار خان پر اعتماد ظاہر کرتے ہوئے انھیں اپنی ذمہ داریاں جاری رکھنے کے لیے کہا ہے۔

واضح رہے کہ وزیراعظم نواز شریف ان دنوں اپنے علاج کے سلسلے میں لندن میں مقیم ہیں۔

شہریار خان نے، جو آئی سی سی کے سالانہ اجلاس میں شرکت کے سلسلے میں برطانیہ پہنچے ہیں، جمعرات کے روز نواز شریف کی عیادت کی تھی۔

وزیراعظم نواز شریف نے اس ملاقات میں شہریار خان سے کہا ہے کہ وہ پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین کی حیثیت سے اپنی ذمہ داریاں بدستور جاری رکھیں۔

واضح رہے کہ گذشتہ کئی ہفتوں سے پاکستانی ذرائع ابلاغ میں شہریار خان کے عہدہ چھوڑنے کی خبریں گردش کر رہی ہیں جس کا پس منظر شہریار خان اور نجم سیٹھی کے درمیان مبینہ اختلافات بتایا جارہا ہے۔

تاہم اب وزیراعظم کی جانب سے شہریار خان کو اپنی ذمہ داریاں جاری رکھنے کی ہدایت کو ان کے مخالف گروپ کے لیے ایک واضح پیغام تصور کیا جا رہا ہے۔

شہریار خان 2014 میں تین سال کے لیے پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین منتخب ہوئے تھے۔ ان کے عہدے کی مدت میں ابھی ایک سال باقی ہے۔

Read 407 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto