کینیڈین وزیراعظم نے روس کے خلاف بڑا قدم اٹھالیا، اپنی فوج کو حکم دے دیا، نیا خطرہ پیدا ہوگیا

اتوار, 10 جولائی 2016 07:55

وارسا :روس کے ساتھ جنگ کی تیاری کرنے والے یورپی ممالک نے اپنی افواج کو مشرقی یورپ کی سرحدوں پر اکٹھا کرنا شروع کردیا ہے اور متعدد دیگر یورپی ممالک کی طرح کینیڈا نے بھی اس جنگ میں شامل ہونے کے لئے بڑا قدم اٹھالیا ہے۔ 
دی گلوب اینڈ میل کی رپورٹ کے مطابق پولینڈ میں نیٹو رہنماﺅں کی منعقد ہونے والی ایک میٹنگ میں کینیڈا کے وزیراعظم جسٹن ٹروڈو نے اعلان کیا کہ وہ اپنے 450 فوجی اہلکار یورپی ملک لیٹویا میں بھیج رہے ہیں جبکہ کینیڈا اس ملک میں ایک ہزار فوجیوں پر مشتمل یورپی دستے کی کمانڈ بھی سنبھالے گا۔ کینیڈا کے ڈیفنس چیف جنرل جوناتھن وانس کا کہنا تھا کہ کینیڈا اپنے مسلح فوجیوں کے علاوہ آرمرڈ وہیکل بھی لیٹویا بھیجے گا تاکہ مشرقی یورپ میں نیٹو کی دفاعی پوزیشن کو زیادہ سے زیادہ مضبوط کیا جاسکے۔ کینیڈا کے علاوہ دیگر یورپی ممالک بھی اپنی افواج کو روسی سرحد پر بھیج رہے ہیں، جن میں جرمنی، برطانیہ، لتھوانیا، پولینڈ اور اسٹونیا بھی شامل ہیں، جبکہ امریکا بھی روس کے خلاف ممکنہ جنگ کی قیادت کرنے کے لئے بھرپور تیاریاں کررہا ہے۔

Read 1977 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto