رینجرز معاملات پر وفاق سے تحفظات ہیں، عزیر بلوچ کی گرفتاری کیلئے ٹیم ہم نے بھیجی :قائم علی شاہ

ہفتہ, 30 جنوری 2016 20:22

سکھر(مانیٹرنگ دیسک) وزیراعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ نے کہا ہے کہ رینجرز معاملات پر وفاق سے تحفظات ہیں۔ ہمارا اس معاملے میں یہ موقف تھا کہ اگر کسی سینئر سیاستدان کو گرفتا ر کیا جائے گا تو پہلے ہمیں اعتماد میں لیا جائے گا۔
سکھر میں ایک نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ چودھری نثار اسلام آباد میں بیٹھ کر بڑھکیں نہ ماریں وہ وزیراعظم کے حکم کے مطابق کراچی آئیں اور ہم سے بیٹھ کر بات کریں۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ عزیر بلوچ سنگین مقدمات میں ملوث ہے اس کے خلاف تحقیقات ہونی چاہئے۔اس کی گرفتاری کیلئے ٹیم کو دبئی ہم نے بھجوایا تھا۔مجھے امید ہے کہ اس کے خلاف شفاف تحقیقات کی جائینگی۔ڈی جی رینجرز نے مجھے اس کی گرفتاری پر اعتماد میں لیا تھا۔قائم علی شاہ کا کہنا تھا کہ کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ عزیر کو گرفتار پہلے سے کیا گیا تھا اس کی گرفتاری اب ظاہر کی گئی ہے۔ جب ہم پر کوئی بات آئے گی تو ہم بھی دیکھیں گے۔

Read 840 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto