پاکستان میں غیر ملکی فنڈنگ حاصل کرنے والے مدارس کی تفصیلات منظرعام پر آ گئیں

جمعہ, 04 مارچ 2016 16:47

لاہور : پاکستان میں غیر ملکی فنڈنگ حاصل کرنے والے مدارس کی تفصیلات منظرعام پر آ گئی ہیں اور انکشاف ہوا ہے کہ سب سے زیادہ پنجاب کے مدارس غیر ملکی امداد حاصل کرتے ہیں۔ 
تفصیلات کے مطابق سامنے آنے والی فہرست میں بتایا گیا ہے کہ خیبرپختونخواہ کے 12، بلوچستان کے 18 اور سندھ کے صرف 3 مدارس غیر ملکی امداد حاصل کرتے ہیں جبکہ پنجاب کے 147 مدارس کو غیر ملکی امداد ملتی ہے۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ بلوچستان کے 13 مدارس میں غیر ملکی طالب علمی بھی زیر تعلیم ہے جبکہ امداد دینے والوں میں سب سے زیادہ سعودی عرب ، یو اے ای، کویت، ایران، برطانیہ، جنوبی افریقہ، دوحہ،قطر ، عراق، دبئی اور تھائی لینڈ شامل ہیں۔ 
رپورٹ کے مطابق لاہور کے 19، شیخوپورہ کے 6 گوجرانوالہ اور حافظ آباد کے 1C1، راولپنڈی سے پانچ 5، اٹک اور چکوال سے 1,1، جہلم کے 2 مدارس، فیصل آباد کے 25، جھنگ کے 13 ، چنیوٹ کے 10، ٹوبہ ٹیک سنگھ کے 6، خانیوال، پاکپتن، مظفر گڑھ کے 2,2 اور ڈی جی خان کے 1، بہالپور کے 5 اور بہاولنگر کے 6 مدارس نے غیر ملکی امداد حاصل کی ہے۔

Read 299 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto