ضیا کو پتہ ہوتا کہ انکا بیٹا 62 اور63 میں پھنسے گا تو وہ اسے ختم کردیتا، خورشید شاہ

اتوار, 13 اگست 2017 00:06

چنیوٹ: پاکستان پیپلز پارٹی کے رہنما خورشید شاہ کا کہنا ہے کہ اگر ضیاء الحق کو پتہ ہوتا کہ ان کا روحانی بیٹا 62 اور 63 میں پھنس جائے گا تو وہ اسے ختم کر دیتا۔ چنیوٹ میں جلسہ عام سے خطاب میں سابق وزیراعظم نوازشریف کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے خورشید شاہ کا کہنا تھا کہ آج کوئی کنٹینرپر چڑھ کر خود کو معصوم ثابت کرنے کی کوشش کر رہا ہے جب کہ اگر ضیاء الحق کو پتہ ہوتا کہ ان کا روحانی بیٹا آئین کے آرٹیکل 62 اور 63 میں پھنس جائے گا تو وہ اسے ختم کر دیتا۔
خورشید شاہ نے کہا کہ آج ملک میں گالی کی سیاست کی جا رہی ہے جب کہ کچھ لوگ کہتے ہیں پنجاب سے پیپلزپارٹی ختم ہو گئی ہے لیکن میرا ان کو جواب ہے کہ جب تک بھٹو کا ایک بھی ماننے والا زندہ ہے تب تک پارٹی زندہ رہے گی۔ انہوں نے مزید کہا کہ پیپلز پارٹی اقتدار کی سیاست نہیں کرتی کیوں کہ ہمیں حکمران بننے کا کوئی شوق نہیں ہے جب کہ ذوالفقار علی بھٹو ملک میں جمہوریت چاہتے تھے اور اقتدار غریب کے لئے چاہتے تھے۔

Read 812 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto