انضما الحق کا بڑا فین ہوں۔ سارو گنگولی

پیر, 07 مارچ 2016 18:48

نئی دلی۔  پاکستان کے لیجنڈ کرکٹر انضمام الحق نے کہا ہے کہ پاکستانی کرکٹ کا بڑا مسئلہ ملک میں کرکٹ نہ ہونا ہے، پاکستان سوپر لیگ سے ٹیم میں بہتری آئے گی۔ سابق بھارتی کرکٹر سارو گنگولی نے خود کو انضمام الحق کا بڑا فین قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ انہیں افغانستان کا نہیں بلکہ پاکستان کا کوچ ہونا چاہئے۔
تفصیلات کے مطابق بھارتی کے ایک ٹی وی پروگرام میں دونوں کرکٹرز نے دلچسپ گفتگو کی۔ پاکستانی لیجنڈ انضمام الحق کا کہنا تھا کہ پاکستان سوپر لیگ سے ٹیم میں بہتری آئی گی،پاکستان کو بھارت ضرور آنا چاہئے اور دونوں ملکوں میں میچ ہونا چاہئے۔ دونوں ملکوں کے عوام پاک، بھارت کرکٹ میچ کو بہت انجوائے کرتے ہیں لیکن ان میچوں کا دباﺅ صرف کرکٹر ہی جانتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ پاکستانی کرکٹ کا بڑا مسئلہ ملک میں کرکٹ نہ ہونا ہے تاہم سوپر لیگ سے ٹیم میں بہتری ضرور آئے گی۔
اس موقع پر سارو گنگولی کا کہنا تھا کہ انضما الحق کا بڑا فین ہوں، یہ بہترین کرکٹر اور اچھے انسان ہیں، انہیں افغانستان کے بجائے پاکستان کرکٹ ٹیم کا کوچ ہونا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ بھارت وہ ٹیم ہے جو ٹی 20 ٹورنامنٹ جیت سکتی ہے تاہم چھوٹے فارمیٹ کے اس کھیل میں کچھ بھی کہنا قبل از وقت ہو گا۔

Read 330 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto