منتخب نمائندوں کو قانونی پیچید گی کی وجہ سے اختیارات نہیں مل رہے ہیں :گورنر سندھ

منگل, 08 مارچ 2016 19:03

کراچی  : گورنر سندھ عشرت العباد نے کہا ہے کہ منتخب نمائندوں کو قانونی پیچیدگی کی وجہ سے اختیارات نہیں مل رہے تاہم منتخب نمائندے علاقے کے مسائل حل کرنے میں فعال رہیں ۔
گلستان جوہر میں فیملی پارک کے افتتاح کے موقع پر عشرت العباد نے کہا کہ پارکس کی دیکھ بھال کے لیے علاقہ مکینوں پر مشتمل کمیٹیاں بنائیں جائیں ۔انہوں نے کہا کہ شہر میں پارکس کی حالت خراب تھی مرمت شروع کرائی ہے جس سے عزیز بھٹی پارک اور جھیل پارک کی حالت میں بہتری آئی ہے ۔ان کا کہنا تھا کہ سرکلر ریلوے کی بحالی کے لیے وفاقی وزیر ریلوے سے گفتگوہوئی ہے ،لیاری ایکسپریس وے کے دوسرے ٹریک کا کام بھی جلد مکمل ہو جا ئے گا ۔

Read 229 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto