بزدلانہ کارروائیوں سے حوصلے پست نہیں ہو نگے،قوم دہشت گردی کا خاتمہ چاہتی ہے: دہشت گردی

بدھ, 16 مارچ 2016 14:35

پشاور : سابق وزیر اطلاعات کے پی کے میاں افتخار حسین نے کہا ہے کہ انکی پارٹی پشاور بس دھماکے کی شدید الفاظ میں مذمت کرتے ہیں اور اس مشکل گھڑی میں جاں بحق اور زخمی افراد کے لواحقین کے ساتھ ہے۔ 

پشاور میں میڈ ٰیا سے بات کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ قوم نے دہشت گردوی سے چھٹکارا حاصل کرنے کیلئے کمر کس لی ہے اور اب اس عفریت سے نجات حاصل کر کے ہی دم لیا جائے گا۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ اس قسم کی بزدلانہ کارروائیوں سے قوم کے حوصلے پست نہیں ہونگے۔ مالاکنڈ آپریشن میں کامیابی اس لئے ہوئی کہ حکومت اور پاک فوج ایک پیج پر تھی اور آپریشن ضرب عضب بھی کامیابی کے ساتھ جاری ہے۔میاں افتخار کا کہنا تھا کہ پوری قوم دہشت گردوں کا خاتمہ چاہتی ہے اور اس مشن میں حکومت اور پاک فوج کیساتھ شانہ بشانہ کھڑی ہے۔

Read 242 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto