کل پارٹی نام اور جلسے کی تاریخ کا اعلان کریں گے، کسی کے مرنے سے الطاف حسین کو کوئی تکلیف نہیں : مصطفیٰ کمال

منگل, 22 مارچ 2016 17:47

کراچی(مانیٹرنگ ڈیسک) بے نام پارٹی کے رہنما مصطفیٰ کمال نے کہا ہے کہ وہ کل اپنی نئی پارٹی کے نام کا اعلان کریں گے اور اس موقع پر باغ جناح میں جلسے کی تاریخ کا اعلان کیا جائے گا تاہم پاکستان کا جھنڈا ہی انکی پارٹی کا نصب العین ہو گا۔

کراچی میں انیس قائم خانی کے ہمراہ میڈیا سے بات کرتے ہوئے انکا کہنا تھاکہ ملک اور بیرون ملک لوگ ہم سے دفاتر کھولنے کیلے رابطے کر رہے ہیں تاہم فوری شہرت کیلئے ہر کسی کو دفتر کھولنے کی اجازت نہیں د ے رہے۔ ایک سوال پر مصطفیٰ کمال کا  کہنا تھا کہ کسی کے مرنے یا غائب ہونے سے ایم کیو ایم کے قائد کو کوئی تکلیف نہیں ،ہم پاکستان اور پاکستانیوں کو جوڑنے آئے ہیں نہ کہ توڑنے کیوں کہ نفرتیں پیدا ہونے سے کارکن ہی مارا جاتا ہے لیڈر نہیں،ہم کوئی ایسا کام نہیں کرنا چاہتے جس سے نفرت پھیلے۔انہوں نے کہا کہ  ہم اپنے پلانز پر گامزن ہیں اور عنقریب حیدر آباد کا رخ کیا جائے گا۔مصطفیٰ کمال نے برسلز دھماکوں کی بھی مذمت کی۔

Read 222 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto