اسلام آباد چاروں طرف سے دہشتگردوں کے کنٹرول میں ہے، شیخ رشید

جمعہ, 15 جنوری 2016 12:58

سابق وفاقی وزیرشیخ رشید کا کہنا ہے کہ وفاقی دارلحکومت اسلام آباد چاروں طرف سے دہشتگردوں کے کنٹرول میں ہے، سب سے زیادہ خطرہ قومی اسمبلی کو ہے، انہوں نے اسمبلی کی سیکورٹی رینجرز کو دینے کا مطالبہ کردیا۔

سابق وفاقی وزیرشیخ رشید نے خطرات کی پیش گوئی کرتے ہوئے کہا کہ دوہزارسولہ دہشتگردی کے حوالے سے خطرناک ہوگا، وفاق دارلحکومت اسلام آباد کو چاروں طرف سے خطرہ ہے، سب سے زیادہ خطرہ قومی اسمبلی کو ہے، جہاں سیکورٹی ناقص ہے، انہوں نے اسمبلی کی سیکورٹی رینجرز کو دینے کا مطالبہ کیا۔

انھوں نے کہا کہ شام میں روس کے سخت بمبار کے بعد داعش وہاں سے نکل کرافغانستان میں جمع ہورہی ہے، جس کے بعد پاکستان بھی سخت خطرے میں ہے۔

اے آروائی نیوز کے بیورو آفس پر حملے کا ذکر کرتے ہوئے شیخ رشید نے کہا کہ جو لوگ داعش کی موجودگی کے منکر ہیں، وہ آنکھیں کھول لیں اسلام آباد میں اے آروائی نیوز کے دفتر پر حملے کی ذمہ داری داعش افغانستان نے قبول کی تھی۔

 
Read 274 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto