شراب نہ پینے پر 2 بھائیوں نے دوست کو آگ لگادی

ہفتہ, 09 اپریل 2016 18:11

بورے والا: نواحی علاقے گگو منڈی میں دوبھائیوں نے شراب نہ پینے پر طیش میں آکر رکشہ ڈرائیور دوست کو آگ لگادی ،پولیس نے مقدمہ درج کرکے ملزمان کو گرفتار کرلیا۔
میڈیا رپورٹس کے مطابق جمعہ کی شب غریب رکشہ ڈرائیور اپنے 2دوستوں کے ساتھ موجود تھا جو حقیقی بھائی تھے۔ دونوں بھائیوں نے شراب پی اور رکشہ ڈرائیور کو بھی پلانے کی کوشش کی اور اس کے انکار پر طیش میں آگئے اوردونوں بھائیوں نے اپنے ہی دوست کو شراب چھڑک کر آگ لگادی اور موقع سے فرار ہوگئے۔ واقعہ کی اطلاع ملنے پر پولیس فوری موقع پر پہنچ گئی اور زخمی نوجوان کو رورل ہیلتھ سنٹر گگو منڈی منتقل کردیا جہاں تشویشناک حالت کے پیش نظر زخمی نوجوان کو نشتر ہسپتال منتقل کردیا گیا۔پولیس کا کہنا ہے کہ ملزمان نے نشے کی حالت میں اپنے دوست کو آگ لگائی ، آگ لگنے سے نوجوان کے جسم کا بیشتر حصہ جھلس گیا ہے ۔ واقعے کا مقدمہ درج کرکے ملزمان کو گرفتار کرلیا گیا ہے۔

Read 268 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto