چین میں سیلفی لینے کے شوق میں لڑکی جان سے ہی ہاتھ دھو بیٹھی

پیر, 11 اپریل 2016 20:49

بیجنگ: چین کے شہرفوشان میں اطراف سے بے خبر لڑکی خاتون سیلفی لیتے ہوئے ٹرین کی زد میں آکر ہلاک ہوگئی۔

غیر ملکی خبر ایجنسی کے مطابق چین کے گاؤں لیانتانگ میں واقع باغات کے درمیان سے ٹرین گزرتی ہے اور اس مقام کو دیکھنے کے لیے ہزاروں لوگ یہاں آتے ہیں جب کہ اسی مقام کی سیر کو آئی 19 سالہ لڑکی اپنے دوستوں کے ساتھ سیلفی لینے کی کوشش کرتے ہوئے ٹرین کی پٹری کے بالکل قریب جا پہنچی لیکن اس دوران لڑکی کی بے خبری سے اسے ٹرین کی آمد کا علم نہیں ہوا جس سے وہ ٹرین کی زد میں آکر موقع پر ہلاک ہوگئی۔

گارڈن کے مینیجر کے مطابق لڑکی کی کوشش تھی کہ وہ گزرنے والی ٹرین کے ساتھ سیلفی لے لیکن وہ پٹری کے بہت قریب کھڑی تھیں اور ٹرین تیزی سے گزری تو وہ اسی کی جانب کھنچی اور ٹرین کے نیچے آگئی۔ لڑکی نے ٹرین کے ہارن اور لوگوں کے چیخنے چلانے کو بھی نظرانداز کردیا جب کہ ٹرین سے ٹکرانے کے باعث اس کے سر میں شدید چوٹیں آئیں اور وہ موقع پر ہی ہلاک ہوگئی۔

Read 185 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto