نریندر مودی بھگوان کا تحفہ ہے۔ رادھا موہن سنگھ

منگل, 12 اپریل 2016 16:57

ہندوستان کے وزیر زراعت رادھا موھن سنگھ نے وزیراعظم ہندوستان نریندر مودی کو بھگوان کا تحفہ قرار دینے ہوئے کہا کہ ان کی حکومت ہوری طرح گاوں کے غریب اورکسانوں کےلئے وقف ہے اور جن لوگوں کو ان کا کام نظر نہیں آرہا ہو بریلی کا سورمہ لگائیں۔

رادھا موھن سنگھ نے بھارتیہ جنتا پارٹی کے کسان مورچہ کی جانب سے منعقدہ قومی کسان بہبود کانفرس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آزادی کے بعد کسانوں اور دیہات کو نظر میں رکھ کر منصوبے بنائے گئے۔

لیکن کی حالت آج بھی کم و بیش ابتر بنی ہوئی ہے انھوں نے کسی بھی پارٹی کا نام لئے بغیر کہا کہ جن لوگوں نے 68 سال میں سے 60 سال حکومت کی ہے ان کی غلط پالیسیوں کا نتیجہ ہے۔

انھوں نے اس بات کو تصلیم کرتے ہوئے کہ اس میں کوئی شک نہیں کہ دوسرے شعبوں میں ترقی ہوئی ہے لیکن زراعت کے معاملے میں ابھی بھی کوئی خاطر خواہ کام نہیں ہوا۔

Read 432 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto