تین کشمیری نوجوانوں کی شہادت کے بعد قابض بھارتی فوج نے سری نگر میں کرفیو نافذ کردیا

بدھ, 13 اپریل 2016 17:41

مقبوضہ جموں کشمیر: بھارتی فوج کی فائرنگ سے تین کشمیری نوجوانوں کی شہادت کے واقعے کے بعد قابض بھارتی فوج نے سری نگر اور ہندوارا میں کرفیو نافذ کردیا جب کہ حریت رہنماؤں کی کال پر آج ہڑتال کی جارہی ہے۔

مقبوضہ کشمیر کے علاقے ہندوارا میں گزشتہ روز بھارتی فوجیوں کی جانب سے لڑکی سے نازیبا حرکتیں کرنے پر کشمیری عوام کی جانب سے شدید احتجاج کیا گیا اور جب احتجاج طول پکڑتا گیا تو بھارتی فوج نے مظاہرین پر اندھا دھند فائرنگ کی جس کے نتیجے میں 3 نوجوان شہید ہوگئے تھے جس پر حریت رہنماؤں کی جانب سے آج ہڑتال کی کال دی گئی جب کہ بھارتی قابض فوج نے مظاہرین کو سڑکوں پر آنے سے روکنے کے لئے سری نگر اور ہندوارا میں کرفیو نافذ کردیا۔

 

Read 348 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto